Hodnocení hotelu
(36 hodnocení)
Zobrazené recenze jsou získávány pouze od klientů cestovní kanceláře ATIS, kteří využili služeb ubytovacího zařízení. Deset dnů po skončení ubytování automaticky odesíláme "Dotazník spokojenosti" na email uvedený ve smlouvě klientem. Ze strany cestovní kanceláře nejsou recenze nijak upravovány a v případě, že klient s něčím vyjádřil nespokojenost, přidáváme k takovémuto hodnocení vyjádření daného poskytovatele služeb, popřípadě vyjádření cestovní kanceláře. Kromě písemného hodnocení hodnotí klient pobyt číselně na stupnici 1 - 10 pro jednotlivé kategorie (Ubytování, Poloha, Stravování, Služby), přičemž 10 je nejlepší hodnocení. Celkové hodnocení je zobrazeno jako průměr hodnocení jednotlivých kategorií.
Hotel PANON - Hodonín (H0684R24)
Václav Zoubek
22.9.2024
Jídlo bylo výborné ubytování dobré až na málo místa úložného prostoru na věci chyběla skříň na prádlo. Personál ochotný a výborný Výlety plavba na řece Moravě a zámky chytli jsme špatné počasí. Bohužel pak přijel zájezd Poláků a to byla katastrofa hlučný, řvali, ožralý.
10
Hodnocení
Hotel PANON - Hodonín (H0684R24)
Sylva Seifertová
19.9.2024
Byla jsem velmi spokojená jak s ubytováním, tak i se stravou a přístupem personálu.
10
Hodnocení
SVATOVAVŘINECKÉ SLAVNOSTI HODONÍN - Hotel PANON (H0684R24AKCE)
Pařilová
17.8.2024
Spokojenost s hotelem, ale okolí hodnotím záporně .
8,25
Hodnocení
SVATOVAVŘINECKÉ SLAVNOSTI HODONÍN - Hotel PANON (H0684R24AKCE)
Přemysl Trapl
16.8.2024
Pobyt se nám velice líbil, ubytování bylo výborné i když já bych ocenil polštář navíc. Snídaně i večeře byly byly na velmi dobré úrovni a chutné. V podstatě nemám co bych vytkl. Děkuji.
10
Hodnocení
Hotel PANON - Hodonín (H0684R24)
Polášek Tomáš
14.8.2024
Stravování nebylo nic moc, snídaně každý den stejné. Třetí den už nebylo z čeho si vybrat. Večeře byly lepší až na ty malé malé porce, tři knedlíky, tenký plátek masa … Ubytování , stare neudržované retro pokoje. Koupelna a wc zápach takže 24 hodin jely větráky. Vše zastaralé a neudržované. Stav odpovídá 30 let staré ubytovny. Úklid spočíval v tom že se vyměnili ručníky jinak nic. Pod posteli neuklizeno tak půl roku. Výlety, je zde dostatek míst na co se zajít podívat. Pěkný aquapark v Hodoníně a blízko hotelu. Jediné plus.
Zde odpověď ředitele hotelu Panon:
Snídaně : výběr dle našeho názoru a zkušeností, je dostatečný a pestrý , každý den jde snídat z našeho raut něco jiného, po dobu 5 dní: vajíčka, párky, hořčice, kečup, pečivo, vánočku, bagety, jogurt, 3 druhy lupínků, několik druhů salámů, šunka, sýry, melouny, papriky, rajčata, nápojový koutek / káva, čaj, džus, voda s citronem– za 150,- Kč/os. – za mne velmi slušný nadstandard.
Večeře : jídlo u večeře je gramážově dle gastronomické normy a v případě , že se už u první večeře zdála menší porce, stačilo požádat personál a ten by jistě přidal na další večeři suroviny.
V době pobytu nebyla ze strany klientů zaznamenána jediná stížnost či negativní hodnocení čehokoliv, naopak naše recepční vyšla v jejich požadavcích slevových kupónů maximálně vstříc nad rámec pokynů. Je velmi těžké reagovat na kritiku, pokud svou nespokojenost klient nevysloví ihned a přímo.
Velmi nás mrzí, že rodina nebyla u nás na hotelu spokojená.
Pro naše hosty se snažíme dělat maximum – někdy ani to však nestačí k úplné spokojenosti všech.
5
Hodnocení
PANON - Hodonín (H0684R23)
Jungwirth
01.10.2023
Z hotelem PANON Hodonín jsme byly velice spokojený.Stravování bylo dobré s velkým výběrem. Ubytování bylo příjemný,čistý a klidný. Personál byl vřelí a příjemný. Odtud na výlety je jen kousek cesty. Když to bude možný rádi bychom se zas do hotelu Panon Hodonín vrátily.
10
Hodnocení
PANON - Hodonín (H0684R23)
Pastyříková Alena
22.9.2023
Byla jsem spokojená, výborné jídlo. Ubytování standard. Hned vedle hotelu byl krytý bazén a aquapark. Spousta výletů. Víkend byl krátká doba na poznání okolí.
moc děkuji
10
Hodnocení
PANON - Hodonín (H0684R23)
Jitka Vomáčková
15.9.2023
Hotel by si určitě zasloužil rekontrukci. Ale celkový dojem zachraňuje kolektiv zaměstnanců, kteří se starají o spokojenost zákazníků ( recepce, restaurace) . Jídlo velmi dobré - velké díky kuchaři.
8
Hodnocení
PANON - Hodonín (H0684R23)
Musilová
20.7.2023
Co se týče ubytování ve Vašem hotelu jsme byli celkem spokojeni,byla udržovaná čistota,pokoj byl útulný a příjemný.Jenom nás trochu zlobilo otevírání dveří,kde se zámek zasekával,protože nebyl nejspíše promazaný.Strava byla velmi chutná,personál hotelu milý a vstřícný.Bylo vždy na snídani z čeho si vybrat.Trochu nás zklamalo,že letní terasa umístěná na střeše hotelu byla uzavřena.Jistě by byl krásný panoramatický výhled na okolí.
8
Hodnocení
PANON - Hodonín (H0684R23)
Hana Charvátová
15.7.2023
Byla jsem velmi spokojena
10
Hodnocení
VELIKONOCE NA SLOVÁCKU (H0684R23VEL)
16.4.2023
7
Hodnocení
PANON - Hodonín (H0684R22)
Janoušková Míla
28.9.2022
Byli jsme na 4 dny ubytovaní v hotelu Panon Hodonín. Vše bylo v naprostém pořádku. Jídlo moc dobré,pokoje vkusně zařízené,všude čisto.Velká ochota na recepci.Poděkování patří i servírkám v restauraci - přestože měli plný hotel a plné ruce práce,úsměv a vlídné slovo nikdy nechyběli.Město Hodonín je moc hezké,navštívili jsme i zoologickou zahradu a všem doporučujeme.Spousta zvířat,vše po rovině,pomalým tempem za 2 hodinky prohlédnete. Navštívili jsme i Bzenecké vinobraní a to se nedá popsat to se musí vidět!Takže i když byla velká zima naše hodnocení je - děkujeme Janouškovi a Javůrkovi
10
Hodnocení
PANON - Hodonín (H0684R22)
Marcela Ryznerová
19.8.2022
S vybavením hotelu jsme byli spokojeni, mimo velmi tvrdé matrace.
Pesonál příjemný, až na situaci druhý den, kdy jsme přišli na večeri, jídelná poloprázdná, druhá uplně prázdná a když usedáme ke stolu dostaví se servírka s tím, že tam nemužeme, že mají zájezd a odkázala nás na večeri až po 20 hod.
/Tato jídelna nám byla při příjezdu s časem od 18 - 20 hod. určena pro stravování/
Druhá jídelna byla uplně prázdná a ani tam nechtěla, abychom se posadili./Ta byla rezervována zase pro Redok/.
Když jsme odmímli odejít, že večeře po 20. hodině je pro nás nevhodná, řekla, že tedy vedle a do pul sedmé musíme jídelnu opustit,což bylo asi cca 15-20 minut.
Tak jsme byli následně obslouženi druhou pracovnicí a i když jsme nic záměrně neprotahovali, plus čas na podání večeře personálem. Bylo najednou půl sedmé na naběhli účastníci zájezdu a byli překvapeni, že sedíme na jejich místě.
Nemám rada vyvolávat nepříjemné situace, ale toto mi bylo velmi nepříjemné, když si na dovolené nemůžete v klidu dát večeri a zároveň to zkazilo celkový dojem z pobytu v hotelu.
Pracovala jsem s klienty a pracovala jsem i posledních osm let v CK. Každá situace se dá řešit a to by bylo vhodné i v tomto případě.
Vážení klienti,
děkujeme Vám za Vaše hodnocení, které jsme předali vedení hotelu. Zde je jejich reakce:
Dobrý den,
velmi Nás mrzí Vaše výtka, co se týče stravování. V sezoně, je bohužel je velká poptávka, po ubytování skupin a individuálních hostů. V zájmu hladkého průběhu stravování, je nezbytné, respektovat , stanovený harmonogram. Tato metoda se nám osvědčila i v minulosti a drtivá většina hostů s tím nemá problém.
Děkuji, s pozdravem
Mgr. Petr Polanský
Sales manager, Hotel Panon
Velmi nás mrzí, že jste nebyla na hotelu spokojena se systémem stravování.
Tým ATIS a.s.
5
Hodnocení
PANON - Hodonín (H0684R22)
Zdeněk Hájek, Plzeň
11.8.2022
Jídlo chutné, večeře s polévkou, úklid skoro nadstandartní, personál ochotný. Jediná maličkost nás neuspokojila a sice, když jsme požadovali o pokoj ve 2. poschodí a dostali jsme poschodí 4., bez možnosti změny. Rádi hotel doporučujeme. Ještě malinkou připomínku mimo tento pobyt a sice velmi bychom uvítali, kdyby na příští rok CK Atis vydala opět tištěný katalog pobytů, za což předem srdečně děkujeme.
9
Hodnocení
PANON - Hodonín (H0684R22)
J.K
10.8.2022
Ubytování čisté,pokoj po rekonstrukci, WC a koupelna retro, stravování ráno bufet, večeře polévka a výběr ze tří jídel,v recepci možno zakoupit vstupenky s 50procentni slevou na koupák, wellness, muzeum atd.v Hodoníně.Mhd ve městě za 10kč
7
Hodnocení
PANON - Hodonín (H0684R22)
Aleš Běhounek
23.7.2022
9
Hodnocení
PANON - Hodonín (H0684R21)
Lucie Stašová
21.8.2021
Zařízení hotelu neodpovídalo stavu po rekonstrukci, matoucí propagační materiály hotelu, kdy foto koupaliště budilo dojem, že je součástí hotelu.
Chválím bohatou nabídku snídaňoveho bufetu a ochotu personálu.
5
Hodnocení
PANON - Hodonín (H0684R21)
Jan Štěpánek
12.7.2021
Celková spokojenost,ubytování výborné,výlety -pestré možnosti,strava poněkud slabší.
8
Hodnocení
PANON - Hodonín (H0684R20)
Daněk Jaromír
20.8.2020
stravování podprůměrné ubytování podprůměrné,lednice na pokoji,klimatizace,chybí,televizní programi,špatný signál
3
Hodnocení
PANON - Hodonín (H0684R20)
Jiří Huňka
18.8.2020
Pobyt v hotelu Panon v Hodoníně na velmi dobré úrovni. Strava kvalitní a bylo vyhověno mé žádosti o bezlepkovou dietu,
personál se o nás velmi dobře staral. Před naším termínem MÚ Hodonín poskytl slevy na bazén a do ZOO, což jsme uvítali
a využili. Byli jsme spokojeni.
9
Hodnocení
PANON - Hodonín (H0684R20)
Milena Gruberová
04.8.2020
Velmi spokojena
10
Hodnocení
PANON - Hodonín (H0684R20)
Eva Hudska
Eva Hudská
30.7.2020
Pobyt sme vybíraly na poslední chvily,a na poukaz z práce, i přes menci zdržení jste nám vyšly vstříc a všechno dobře dopadlo, moc si toho vážíme. S pobytem sme byly také spokojený personál ochotný a příjemný.Kazdy den pí snídani jsme odjížděl na výlety a vracely až večer, dovolená naprosto výborná.
10
Hodnocení
PANON - Hodonín (H0684R20)
Parkan Jiří
25.6.2020
Ubytování velice pěkné ,čisto a každý den čisté ručníky.Personál velice ochotný a velice příjemné vystupování.A v okolí města bylo hodně míst které stálo zato navštívit.
10
Hodnocení
PANON - Hodonín (H0684R20)
Marie, Zdeněk Jašovi
25.6.2020
Krásné, díky všem zaměstnancům :-)
dáváme všech 5 ptáčků :-)
10
Hodnocení
PANON - Hodonín (H0684R19)
Andrea Marszalek
06.11.2019
Dobrý den, děkujeme za možnost ubytování v hotelu Panon v Hodoníně. Byli jsme se vším spokojeni.
8
Hodnocení
PANON - Hodonín (H0684R19)
Iva Čejková
24.9.2019
Pokoje v 5.patře velmi pěkné,denně výměna ručníků,mohla by být šatní skříň, předsíňová stěna pro 2 osoby na týden nestačí,
snídaně dostačující, jen někdy ráno zmatky, kam si máme sednout(při větší obsazenosti)škoda,že již nebyla otevřená venkovní
terasa.
8
Hodnocení
PANON - Hodonín (H0684R19)
Patrik
23.8.2019
Pěkný hotel,vstřícná obsluha,jídlo super výběr ze 4 jídel každý den,mnoho výletů v okolí,příjemně strávená dovolená.
10
Hodnocení
PANON - Hodonín (H0684R19)
Ludmila
26.7.2019
Ubytování super, personál velmi vstřícný, příjemný, všude čisto. Objednaný byl pobyt pro dospělou osobu a dítě s polopenzí. Snídaně - raut, dobré. Horší to bylo večer. V nabídce bylo uvedeno výběr z pěti jídel, ve skutečnosti pouze ze tří. Porce velké, ale kvalita nic moc. Všechny polévky vypadaly stejně (šedivě), rýže křupavá (asi ohřívaná v mikrovlnce), maso tvrdé, hovězí bylo vysušené, nešlo ani ukrojit, šťáva k masu vypadala jako trošku rozředěná jíška (i tak chutnala). Abych jen nekritizovala , byly dobré moučníky. Já jsem je sice nejedla (mám problém s lactozou), ale vnučka si dala i za mě.
Dobrý den, paní Ludmilo,
děkujeme za hodnocení pobytu v hotelu Panon. Vaši připomínku k večeřím předáme vedení hotelu, aby kvalitu stravy více kontrolovali.
Tým ATIS a.s.
Zde reakce vedení hotelu:
Vážená paní Ludmilo
dovolte mi, abych reagovat na váš postřeh z pobytu na hotelu Panonn, Hodonín.
Jsme rádi, že celkový pobyt se Vám líbil. Co se týká poskytovaných večeří, chci Vám oznámit, že žádný s hostů v letošní sezoně neměl žádné negativní připomínky na stravu. Nejlepší řešení vaší nespokojenosti je řešit přímo s obsluhou. Určitě by vám naše kuchyně ráda vyšla vstříc, zvláště pokud jste s malým dítětem. Během dne připravujeme cca 200 porcí denně v kombinaci 4 – 5 jídel. Je možné, že v ten večer některá jídla byla vyprodána, ale i tato skutečnost je u nás k řešení, že Vám připraví kuchař jídlo dle přání.
Věřím, že pokud nás navštívíte v některý z dalších termínů, rad se s Vámi setkám a Vaše přání budu předem řešit k plné Vaší spokojenosti. Děkuji a jsem s pozdravem
Mgr. Petr Polansky
Sales Manager
7
Hodnocení
PANON - Hodonín (H0684R19)
Petra Vrzáková
13.7.2019
Dobrý den, byly jsme s dcerou velmi spokojeni s ubytováním, službami v hotelu a také se stravováním. Pobyt byl vynikající, doporučuji tuto část naší republiky, protože je velmi malebná a je stále co objevovat. Ani se nám za týden nepodařilo projet celé okolí, tolik je toho v této části Moravy k vidění. Také musím pochválit personál v hotelu, velmi profesionální přístup a stále příjemná nálada. Děkuji
10
Hodnocení
PANON - Hodonín (H0684R19)
ROTHKÖGELOVÁ
13.7.2019
V HOTELU PANON JSME BYLY SPOKOJENI VELICE PŘÍJEMNÍ BYLI VŠICHNI MĚLA JSEM SSEBOU VNOUČATA 9 A 10 ROKŮ A TĚM SE NEJVÍCE LÍBILO KOUPALIŠTĚ TAK ŘÍKALY ŽE PŘÍŠTÍ ROK POJEDEME ZASE.
TAKÉ JSME BYLY NA LODI A V ZOO .
10
Hodnocení
PANON - Hodonín (H0684R19)
11.7.2019
Spokojenost..............................
9
Hodnocení
PANON - Hodonín (H0684R18)
MUDr.Aleš Závodský
19.11.2018
S pobytem jsem byl spokojen,hotel má sice zařízení pamatující dávné socialistické časy,ale personál je příjemný.
Strava v restauraci dobrá,hotelové služby přiměřené ceně.
S pozdravem
10
Hodnocení
PANON - Hodonín (H0684R18)
David Matějka
04.10.2018
jenom díky okolí a možnostem , které nabízí nedaleký bazen. Hotel je katastrofální. Upadlé prkýnko,2 ze 3 žárovek nesvítili.Starý komunistický hotel, který vydělává hlavně na polské a ruské klientele ostatní jsou jim fuk, naprosto neochotná recepce. Navíc neznají ani možnosti co dělat v okolí a kde. Za mě naposled toto místo. A nejhorší, které jsem si u Vás vybral.
Dobrý den, pane Matějko,
děkujeme Vám za Vašeho hodnocení pobytu v hotelu Panon v Hodoníně a mrzí nás, že jste nebyl s pobytem spokojen.
Vaše připomínky zasíláme vedení hotelu, aby se k tomu vyjádřili a sjednali nápravu do budoucna.
Tým Atis a.a.
Vyjádření z hotelu:
Je nám líto nedorozumění, jež se odrazilo v zaslané stížnosti. Ctíme na hotelu moravskou pohostinnost a přátelské jednání. Hotel je ukázkou zdařilé přestavby postsocialistické budovy na solidní tříhvězdičkový hotel, který je oblíben u české i zahraniční klientely (z Polska a Pobaltí, nikoliv ruské), jak bylo znát i v době pobytu stěžovatele a z jeho strany negativně vnímáno. Osvětlení pokoje 3 světly je asymetricky rozdělené na 2 vypínače, což zřejmě nebylo postřehnuto. Na recepci je řada informačních materiálů o možnostech vyžití v regionu a recepční jsou ochotné a schopné hostům poradit dle jejich zájmů a tak se i běžně děje. Recepční rovněž přijímají a bezprostředně řeší jakékoliv požadavky, přání a stížnosti ke spokojenosti hostů a je škoda, že host neměl odvahu své problémy řešit ihned. Zaslanou stížností jsme se zodpovědně zabývali, rozebrali s pracovníky hotelu a je pro nás ponaučením a inspirací pro zvyšování úrovně našich služeb.
3
Hodnocení
PANON - Hodonín (H0684R17)
Havlík Jan
30.7.2017
Pobyt neměl chybu, ubytování a strava bez žádných připomínek.
Výletů jsme měli celou řadu a aquapark je vedle hotelu.
10
Hodnocení
PANON - Hodonín (H0684R17)
Šárka Dlouhá
11.7.2017
Dobrý den,
pár postřehů:
-avízovaná 10% sleva do ZOO zakoupená v hotelu činilo 280,kč vstupné,rodinné vstupné u pokladny činilo 250,kč ??????
-1.večer 0,5l vína se taky nekonalo,3 chodové menu -zákusek také ne,2.večer jsme dezert dostali
-výběr z asi 6 jídel-kdybych se tam měla s dětmi stravovat celý týden,nevybrala bych nic,nabídka zejména smažených jídel!!!
Je ale na oplátku pravdou,že nám vyšli vstříc a nabídli dětem rizoto,které tam vařili pro nějaký zájezd.
-pokoj-smrdící WC!,myslím,že v dnešní době jsou sociální zařízení na mnohem vyšší úrovni,než v tomto hotelu.Jezdím každým rokem po krajích českých a slovenských a toto bylo evidentně nejhorší sociální zařízení,co jsem viděla.
Ze všech svých pobytů byl tento evidentně nejslabší,ale ne vše je vinou cestovky.Přeji hodně spokojených zákazníků.
Pěkný den.
Vážená paní Dlouhá,
děkujeme Vám za hodnocení pobytu, vše předáváme k prověření na hotel.
Tým ATIS
Vyjádření z hotelu:
Dobrý den, velice si vážíme Vaší recenze. Váš názor je pro nás velmi důležitý. Snažíme se dělat vše pro spokojenost zákazníka. Velmi nás mrzí Vaše negativní recenze a za vzniklé komplikace se omlouváme. Hotel poskytuje pro hotelové hosty 10 % slevu na vstupy do zoologické zahrady. Zoologická zahrada poskytuje zvýhodněné vstupné na, které se již další sleva nevztahuje.Co se týče večeře je nutné danou situaci řešit vždy na místě.Pokud jste nedostala kompletní menu v restauraci mohla jste vše oznámit obsluze v restauraci či personálu recepce.Žádnou stížnost jsem od Vás nezaznamenali.Sociální zařízení je po rekonstrukci a sociální zařízení jsou nové opravené.Pokud nastala nějaká závada na zařízení pokoje, hotelový host má možnost požadovat opravu nebo výměnu pokoje.Takto bychom vyřešili celou situaci k Vaší spokojenosti a mohli jsme se vyhnout negativní reakci. Ještě jednou se omlouváme a přejeme hezký den.
S pozdravem
Mgr. Petr Polanský
sales manager
5
Hodnocení
PANON - Hodonín (H0684R17)
Ivana Moravcová
07.7.2017
vše v pořádku
10
Hodnocení